UPVC اور PPRC گھر کی تعمیر کے لیے

UPVC اور PPRC گھر کی تعمیر کے لیے

UPVC اور PPRC کی نالیوں کی الیکڑیکل پلمبنگ

ان پلاسٹیسائزڈ پولی وینل کلورایڈ اور پولی پروپیلین رینڈم کوپولیمر ، یہ دو فل فارم ہیں اور وہ مادے بھی جو UPVC اور PPRC کے پائپ میں استعمال ہوتے ہیں ۔ UPVC سیوریج اور بجلی کی پائپنگ میں استعمال ہوتا ہے جبکہ PPRC پانی اور گیس کی لائن ڈآلنے میں استعمال ہوتا ہے ۔ پاکستان میں پہلے بجلی کی وائرنگ کے پائپنگ عام طور پر پلاسٹک کے پائپ سے کی جاتی تھی ، سیوریج کے پہلے سے تیار شدہ کنکریٹ کے پائپ ڈالے جاتے تھے جبکہ پانی اور گیس کے لیے GI کے اسٹیل کے پائپ استعمال کیے جاتے تھے،لیکن اب UPVC اور PPRC کا مندرجہ وجوہات کی بنا پر استعمال زیادہ وہ چکا ہے :

۔ سستا

۔ لگانا آسان

۔ پائیدار اور زیادہ دیر چلنا والا

۔ غیر نازک

۔ زنگ پروف

۔ کیمیکل مزاحم

۔ ویدر پروف

UPVC اور PPRC دونوں پاکستان میں مختلف رنگ اور کوالیٹیز میں کئی برانڈز میں دستیاب ہیں ، کچھ مشہور برانڈ مندرجہ ذیل ہیں :

1- پاپولر

2- ترک پلاسٹ

3- ماسٹر

4- گالکو

بجلی اور سیوریج کی پائپنگ کے لیے UPVC خریدتے وقت خیال رکھیں کہ وہ کسی اچھے برانڈ اور مشہور ڈیلر سے لیں ۔ زیادہ تر برانڈ پائپ کو دو کولیٹیز میں بناتےہیں پیور یا میڈیم اور کنڈیوٹ ۔ گھر کی تعمیر کے دوران استعمال کی جانی والی کوالیٹی میڈیم ہونی چاھیے ۔ پائپ میں اچھآ تناو اور وزن برداشت کرنے کی صلاحیت ہونی چاھیے ۔ چھوٹے قطر یعنی پتلے پائپ جیسا کہ 3/4 انچ کے پائپ جو بجلی کی پائپنگ میں عام طور پر استعمال ہوتے ہیں وہ باآسانی موڑے جا سکیں . PPRC کو بھی دو گیجوں میں بنایا جاتا ہے جسے PN20 اور PN16 سے تعین کیا جاتا ہے . PN20 زیادہ پریشر والے پانی کے لیے استعمال کیا جاتا ہے ، لیکن گھروں کی تعمیر میں عام طور پر PN16 کا استعمال کیا جاتاہے ۔ کچھ کمپنیاں گیس کے لیے خصوصی پائپ تیار کرتی ہیں جیسا کہ نیچے تصاویر میں دکھایا گیا ہے اور یہ باآسانی مارکیٹ میں دستیاب ہوتے ہیں ۔

gas pipe for house construction

Gas conduit

Electrical Plumbing pipes for house construction

PPRC conduit

electrical conduit pipes for house construction

Electric conduit

drain pipes for house construction

Drain pipes

Print Friendly, PDF & Email

About The Author

Mamoon Hanif
Content writer and a blogger. Passionate in research and analysis on various issues. Keen observer of current affairs and politics.

No Comments

Leave a Reply

%d bloggers like this: